Мета: Закріпити таблицю
множення числа 2; вправляти учнів у розв'язуванні прикладів на застосування
таблиці множення числа 2; закріплювати вміння виконувати додавання і віднімання
в межах 100; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу учнів; виховувати
почуття взаємопідтримки і допомоги.
І.Організаційний момент
(девіз уроку)
Міркуємо — швидко!
Відповідаємо —
точно!
Лічимо — правильно!
Пишемо — гарно!
- Всі готові до
уроку? Молодці, часу не гаймо, до роботи приступаймо!
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1. Фронтальне
опитування (мозковий штурм)
- З якою
арифметичною дією нещодавно познайомилися?
- Як називаються
числа при множенні?
- Що показує перший
множник? Другий множник?
2. Робота в парі
- Розкажіть один
одному таблицю множення числа 2.
3. Відгадайте
загадку і дізнайтесь де ми сьогодні побуваємо
В дім цей ходять
залюбки
І дорослі й малюки.
Там артисти і
тварини
Виступають беззупинно.
(Цирк)
- Правильно, це
цирк!
4. Складання
ланцюжка асоціацій до слова цирк
Цирк - арена,
акробат, клоун, дресировані тварини...
5. Хвилинка
каліграфії з логічним навантаженням
- Щоб попасти на
виставу треба придбати квиток. А скільки він коштує ми дізнаємось, коли
знайдемо зайве число в ряду чисел. Чому це число зайве?
2 4 6 8 9
- Прописування
цифри 9. Скласти три приклади з відповіддю 9.
- Математичний
диктант. Запишіть добутки чисел
2*2, 2*5,
2*8, 2*9,
2*3, 2*6,
2*4, 2*7
Тож квиток ви
придбали, таким чином потрапили на циркову виставу, де з вами буде працювати
клоун Бобо. Він підготував для вас цікаві завдання...
6. Обчислення
кругових прикладів
Чи знаєте ви що
означає слово "цирк"? З латинської мови це коло. Майданчик де
виступають артисти теж має форму кола і називається "арена". Ми з
вами теж будемо рухатися по колу - вирішувати кругові приклади.
2*8
20+36
16-6
10*2
56-42
24-22
7. Гра ”Я не боюся помилитися – я вчуся!” (мозковий штурм)
- Скільки лапок в 2
вовків?
- Скільки в мишки є
хвостів?
- Скільки вушок в 3 зайців?
- Скільки пальців на руці?
- Скільки крил є у лисиці?
- Скільки жаб літає в небі?
- Скільки хвостиків у тебе?
- На тарілці 2 груші. Скільки груш на 6 тарілках?
- У клітці 2 папужки. Скільки папужок у 5 клітках?
8. Робота з підручником. Розв'язати задачу № 428.
9. Робота в парах. Обчислити вирази № 432.
10. Фізкультхвилинка.
11. Робота в групах. Гра - змагання "Хто
швидше?"
Порівняти вирази
2+2+2 2*3
2+2+2+2+2 2*6
2*6 2+2+2+2+2+2+2
2*5 2*9
2*2 2*7
12. Робота над задачею № 433
13. Гра "Будь
уважний" (кількість сторін геометричних фігур вказує на відповідну кількість дій):
Стільки
разів у долоні плеснемо –
Стільки
разів ногою тупнемо –
Ми
сядемо стільки разів –
І
піднімемось у той час.
Підстрибнемо
рівно стільки –
Ну й
рахунок, гра, та й тільки!
14. Розв'язування логічної задачі.
Віра і Надя
- сестри.
Віра
сказала, що у неї два брати.
Надя
сказала, що і у неї два брати.
Скільки
дітей в сім'ї?
ІІІ. Підсумок уроку
Домашнє завдання № 434,435.
Немає коментарів:
Дописати коментар